.: جزوه ها و مطالب حقوقی ، مهدی زنده بودی :: حقوق کیفری :.

دریافت جزوه های کارشناسی حقوق دانشگاه علمی کاربردی بوشهر و مطالب حقوقی - Rights, Graduate

.: جزوه ها و مطالب حقوقی ، مهدی زنده بودی :: حقوق کیفری :.

دریافت جزوه های کارشناسی حقوق دانشگاه علمی کاربردی بوشهر و مطالب حقوقی - Rights, Graduate

.: جزوه ها و مطالب حقوقی ،  مهدی زنده بودی ::  حقوق کیفری :.

مقام معظم رهبری حضرت امام الخامنه ای ( مدظله العالی ) : ابزارهاى تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتى و فضاى مجازى و سایبرى هم که الان در اختیار شماست. اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعى که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌اى است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خداى متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما براى ترویج معارف اسلامى چه استفاده‌اى کردید؟
( 19مهر1391 )

˙·٠•●♥ این وبلاگ متعلق است به مهدی زنده بودی فارغ التحصیل کارشناسی حقوق گرایش ارشاد در امور کیفری - دانشگاه علمی کاربردی بوشهر ♥●•٠·˙
( تاریخ ایجاد بهمن1392 )

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
🔹بی علاقگی به موضوع مورد مطالعه
بی علاقگی به موضوعی که در حال مطالعه اش هستید، یکی دیگر از عوامل حواس پرتی است. اگر به موضوعی علاقه نداشته باشید، نخواهید توانست آن را به خوبی درک کنید.
این را بدانید که تند خوانی باعث علاقه مندی به مطالعه نمی‌شود، بلکه باید قبل از مطالعه، انگیزه ای نیرومند برای خواندن داشته باشید.
اگر به دلایلی به موضوع مورد مطالعه علاقه ندارید، ولی ناچار به مطالعه آن هستید، باید نگرش خود را عوض کنید و به خودتان تلقین کنید که برای رسیدن به آینده ای خوب و درخشان، باید به آن موضوع علاقه مند شوید. اصولاً کسی که در زندگی دارای هدف باشد، با مشکلات به شیوه ای عاقلانه و صحیح مواجه می شود و با تدبیر موانع را از سر خود بر می‌دارد.
_________________________
🔸برخورد قدرت تخیل و قدرت اراده
بحث درباره «اراده» و «تخیل» از دیر باز در میان بوده و مطالب بسیاری در این باره بیان شده است.حتماً برایتان پیش آمده هنگامی که کتاب را برای خواندن باز می کنید، تخیلات گوناگون ظاهر می شوند و دست به دست هم می دهند تا شما از مطالعه دست بکشید. از سوی دیگر، اراده شما تلاش می کند تا آن کتاب را بخوانید.
اراده و تخیل در مبارزه ای هیجان انگیز، در پی مغلوب کردن یکدیگرند. اما در پایان، اغلب تخیل پیروز می شود و اراده را شکست می‌دهد.
بهترین روش برای برطرف کردن این مشکل، آمیختن قدرت اراده و قدرت تخیل است. چرا که هیچ یک به تنهایی کاری از پیش نمی برند.
باید در ذهنتان تصور کنید که با کمال آسایش و قدرت در حال مطالعه هستید. 
به این ترتیب، از نیروی اراده برای عینیت بخشیدن به تخیلتان بهره می‌برید.
📛مطالب دست نویس،لطفا بدون ذکر منبع منتشر نکنید📛

  • ۹۵/۰۱/۱۲
  • Rights, Graduate Student

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی