.: جزوه ها و مطالب حقوقی ، مهدی زنده بودی :: حقوق کیفری :.

دریافت جزوه های کارشناسی حقوق دانشگاه علمی کاربردی بوشهر و مطالب حقوقی - Rights, Graduate

.: جزوه ها و مطالب حقوقی ، مهدی زنده بودی :: حقوق کیفری :.

دریافت جزوه های کارشناسی حقوق دانشگاه علمی کاربردی بوشهر و مطالب حقوقی - Rights, Graduate

.: جزوه ها و مطالب حقوقی ،  مهدی زنده بودی ::  حقوق کیفری :.

مقام معظم رهبری حضرت امام الخامنه ای ( مدظله العالی ) : ابزارهاى تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتى و فضاى مجازى و سایبرى هم که الان در اختیار شماست. اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعى که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌اى است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خداى متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما براى ترویج معارف اسلامى چه استفاده‌اى کردید؟
( 19مهر1391 )

˙·٠•●♥ این وبلاگ متعلق است به مهدی زنده بودی فارغ التحصیل کارشناسی حقوق گرایش ارشاد در امور کیفری - دانشگاه علمی کاربردی بوشهر ♥●•٠·˙
( تاریخ ایجاد بهمن1392 )

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ورشکستگی

با سلام خدمت همه دوستانی که با نظرهاشون ما را تشویق میکنن که جزوات دروس را تهیه کنیم

خلاصه درس ورشکستگی - استاد یوسفی  را می توانید از لینک زیر دانلود کنید .

به سفارش دوستان این بار جزوه در قالب microsoft word  می باشد .

ما را از نظرات خود بهره مند سازید .

  • ۹۳/۱۲/۱۳
  • Rights, Graduate Student

نظرات (۹)

شعری بهتر از این از شهریار ندیدم  واقعا این شعر حرف نداره

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را

که به ماسوا فکندی همه سایه‌ی هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین

به علی شناختم به خدا قسم خدا را

به خدا که در دو عالم اثر از فنا نماند

چو علی گرفته باشد سر چشمه‌ی بقا را

مگر ای سحاب رحمت تو بباری ارنه دوزخ

به شرار قهر سوزد همه جان ماسوا را

برو ای گدای مسکین در خانه‌ی علی زن

که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را

بجز از علی که گوید به پسر که قاتل من

چو اسیر تست اکنون به اسیر کن مدارا

بجز از علی که آرد پسری ابوالعجائب

که علم کند به عالم شهدای کربلا را

چو به دوست عهد بندد ز میان پاکبازان

چو علی که میتواند که بسر برد وفا را

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت

متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را

بدو چشم خون فشانم هله ای نسیم رحمت

که ز کوی او غباری به من آر توتیا را

به امید آن که شاید برسد به خاک پایت

چه پیامها سپردم همه سوز دل صبا را

چو تویی قضای گردان به دعای مستمندان

که ز جان ما بگردان ره آفت قضا را

چه زنم چونای هردم ز نوای شوق او دم

که لسان غیب خوشتر بنوازد این نوا را

«همه شب در این امیدم که نسیم صبحگاهی

به پیام آشنائی بنوازد و آشنا را»

ز نوای مرغ یا حق بشنو که در دل شب

غم دل به دوست گفتن چه خوشست شهریارا

 

شهریار


پاسخ:
آقا دمت گرم ، باحال بود 
با سلام ممنون آقا مهدی دوست عزیزم در اینجا لازم میدونم دوبیت از شهریار رو بزارم که خودمم این شعر رو خیلی دوست دارم ربطی به درس نداره ولی خب زیباست:

دل و جانی که در بردم من از ترکان قفقازی
به شوخی میبرند از من سیه چشمان شیرازی
من آن پیرم که شیران را به بازی برنمیگیرم
تو آهو وش چنان شوخی که با من میکنی بازی

خوب بید؟
پاسخ:

در وصل هم زعشق تو ای گل در آتشم
عاشــق نمی شوی کـه ببینی چــه می کشم

با عقل آب عشق به یک جو نمــی رود  
بیــچاره مــن ، کــه ساخــته از آب و آتــشم

دیشب سرم به بالــش ناز وصـال و باز  
صبح است وسیل اشک به خون شسته بالشم

پروانه را شکایتی ازجـور شمـع نیست  
عمری است درهوای تو می سوزم و خوشم

خلقم به روی زرد بخندند و باک نیست
شاهــد شــو ای شــرار محــبت کــه بیغــشم

بـــاور مکن که طـعنه طــوفان روزگار  
جــز در هــوای زلــف تــو دارد مشــوشــم

سـروی شدم به دولت آزادگی کــه سر
بــا کـس فــرو نیــاورد ایـن طــبع سـرکشم

دارم چو شمـع، سرّ غمش بر سر زبان
لب می گزد چو غــنچه خـندان کـه خامــشم

هر شب چـو ماهـتاب به بالین من بتاب 
ای آفــــتاب دلــکش  و مــــاه  پــــریوشــم

گـر زیر پیرهن شــده، پنهان کـنم تو را 
ســـحر پـــری دمــیده  بــه پیــراهن کـــشم

لب بر لـبم بنه به نــوازش دمی چـو نی 
تــا بشــنوی نــــوای غــزل های  دلکشـــم

ساز صبا به نــاله شــبی گفت شهریــار    
این کار توست من همه جور تـــو می کشم

درد دل عاشقانه شهریار ،عاشقانه های شهریار،معشوقه شهریار

سلام این سوالو از کجا آوردی رفیق؟

1-    تفاوت حکم ورشکستگی اعلام با اعلان چیست؟

پاسخ:
اعلام مخاطب یک شخص خاص می باشد  ولی اعلان یعنی نشریه و مخاطب عمومی بوده و آگهی می باشد .
کلاسمون بی تو معنا نداره .یه دونه ای آقا مهدی
پاسخ:

    پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم
 

یار و همسر نگرفتم   که گرو بود   سرم          تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم
تو جگر گوشه هم از شیر بریدی و هنوز           من بیچاره همان عاشق خونین جگرم
 
 خون دل میخورم   و چشم نظر     بازم جام                   رمم این است که صاحبدل و صاحب نظرم
 

من که با عشق نراندم به جوانی هوسی         هوس عشق و جوانی است به پیرانه سرم

پدرت گوهر خود تا به زر و سیم فروخت             پدر عشق بسوزد ،  که  درآمد پدرم
 
عشق و دلدادگی و حسن و جوانی و هنر            عجبا ! هیچ نیارزید   که بی سیم و زرم

 
هنرم ، کاش ! گره بند زر و سیمم  بود                که به بازار تو کاری نگشود از هنرم

   
سیزده را همه عالم به در امروز از شهر           من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم

 

تا به در و دیوارش تازه کنم عهد قدیم                   گاهی از کوچه معشوقه خود می گذرم
تو از آن دگری   رو   مرا یاد تو بس            خود تو دانی که من از کان جهانی دگرم


از شکار دگران چشم و دلی دارم سیر                     شیرم و   جوی شغالان نبود    آبخورم

خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت             شهریارا !   چکنم      لعلم و والا گهرم 
 


                     
شهریار                  
خیلی خیلی دستت دردنکنه. اگه درسای دیگه هم فایل ووردیشو بزاری عالی میشه
پاسخ:
متشکرم - اما واقعا آدم وقتی طرف مقابلش مشخص نیست کیه چجور براش چیزی تهیه کنه و بهش خبر بده . حاضر !!!!!! آخه همه حاضرن . غایب که نداشتیم
ما زیاران قصد یاری داشتیم                      خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
پاسخ:
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
ای بابا خبری نشد.....................................................................
پاسخ:
خبری شد . نمیشناختمت نشد خبرت کنم ..........................................
سلام منم لازم لارم بیزحمت بزن توی سایت تا استفاده کنیم
پاسخ:
همه لازم دارن - اسمتو کامل میزاشتی تا وقتی آماده کردم بهت خبر بدم . 
باسلام فراوان
مهدی جان بیزحمت صفحات مشخص شده توسط استاد رو بزن توی سایت .بیزحمت فوری بزززززن
پاسخ:
فوری بزززززن
زدیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی